Dokumenter

På denne side finder du alle dokumenter vedrørende Grundejerforeningen Fritidshusejerforeningen (referater af generalforsamlinger og bestyrelsesmøder, nyhedsbreve, regnskaber, budgetter, forslag, breve til og fra offentlige myndigheder og andre interessenter).
Dokumenterne er organiseret i datoorden opdelt i foreningens regnskabsår, som går fra 1. juli til 30. juni.
Grundejerforeningen Fritidshusejerforeningen lægger alle relevante dokumenter på foreningens datalager i skyen. Når du vælger et dokument på hjemmesiden, hentes den nyeste udgave fra datalageret.

Her kan du også finde oplysninger om og nyhedsbreve fra Fritidshusejernes Landsforening

[Indhold på disse demonstrations-sider er stillet til rådighed af Grundejerforeningen Lemgaarden]